Fanpage salonu urody – kilka wskazówek
środa , 24 Październik 2018
Główna » Informacje » Fanpage salonu urody – kilka wskazówek
Fanpage salonu urody – kilka wskazówek

Fanpage salonu urody – kilka wskazówek

Facebook stał się potęgą, z czego zdaje sobie sprawę coraz więcej firm z różnych branży. Pozwala na promocję swojego biznesu oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Z tego względu, gdy prowadzimy salon urody, warto założyć jego fanpage’a. Tylko jak go prowadzić? Oto kilka przydatnych wskazówek!

Dziel się wiedzą

Klientki salonu z pewnością chętnie skorzystałyby z wiedzy i porad, jakie może im udzielić dyplomowana kosmetyczka czy fryzjerka z doświadczeniem. Z tego względu warto udostępniać informacje np. na temat domowej pielęgnacji czy zabiegów na dany problem skórny. Linkujmy również do ciekawych artykułów związanych z naszą branżą np. na temat obecnych trendów dotyczących czesania włosów.

Informuj o zmianach i nowościach w salonie

Jeśli wprowadzamy do oferty nowy zabieg, zakupiliśmy nowoczesny sprzęt lub zmieniliśmy godziny otwarcia salonu to fanpage jest idealnym miejscem do tego, aby umieszczać tego typu informacje. Gdy prezentujemy nowy zabieg, dodajmy do tego krótki opis, zdjęcie oraz cenę.

Zdjęcia i materiały wideo

Kolejnym bardzo ważnym elementem jest wstawianie zdjęć i materiałów wideo. Jeśli chodzi o zdjęcia, najlepiej, aby były to fryzury czy manicure wykonywany w salonie. Pamiętajmy, że muszą być dobrej jakości. Od czasu do czasu możemy udostępnić coś, co znajdziemy w sieci. Jeśli posiadamy materiały wideo przedstawiające naszą pracę czy cokolwiek związanego z naszą działalnością, jest to bardzo wartościowy content.

Obrandowane grafiki

Jeśli współpracujemy z grafikiem lub sami posiadamy takie umiejętności, dobrym pomysłem będzie brandowanie logiem salonu zdjęć i tworzenie własnych materiałów. Będziemy wtedy bardziej rozpoznawalni. Zachowajmy fanpage w podobnej kolorystyce – spójne logo, zdjęcie w tle, ciekawe zakładki i do tego posty w tym samym tonie sprawią, że staniemy się unikatowi.

Poinformuj klientki

Nie wiesz jak na początek pozyskać fanów? Zamieść w salonie informacje o tym, że jest on również na facebooku np. w formie plakatu. Informuj o nim klientki – powiedz, że tam znajdują się nowości o salonie, porady i inspiracje. Warto także pozostać z nimi w stałym kontakcie i odpowiadać na przychodzące wiadomości oraz dodawane komentarze.

Źródło: Lavito.pl